دانلود با لینک مستقیم فایل(پاورپوینت آماده: بررسی بانكداري الكترونيكي در ایران و جهان)

بررسی بانکداری الکترونیکی در ایران و جهانپاورپوینت آماده: بررسی بانكداري الكترونيكي در ایران و جهان|2019230|zqc30013724|
پاورپوینت آماده: بررسی بانكداري الكترونيكي در ایران و جهان

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است


تعداد اسلاید : 23 اسلاید

1 بررسی بانكداري الكترونيكي در ایران و جهان 2 بانكداري الكترونيكي 3 مقدمه اي بر بانكداري الكترونيك بانكداري‌ الكترونيك‌ به طور كلي ‌ انواع‌ كانال‌هاي‌ ارتباطي‌ ميان‌ بانك‌ و مشتري‌ حقيقي‌ و حقوقي را شامل مي گردد.
برخي‌ از اين سرويس‌ها عبارتند از‌:
بانكداري‌ مبتني‌ بر وب‌ و اينترنت
بانكداري‌ مبتني‌ بر فناوري‌ تلفن‌هاي‌ همراه‌
بانكداري‌ مبتني‌ بر تلفن‌
بانكداري‌ كيوسكي‌
بانكداري‌ به‌ كمك‌ فكس‌
پيام‌ كوتاه‌
بانكداري‌ مبتني‌ بر دستگاه‌ خودپرداز
بانكداري‌ مبتني‌ بر كارت‌هاي‌ هوشمند و... 4 بانكداري الكترونيكي چيست؟ بانكداري الكترونيكي نوع جديدي از بانكداري است كه خدمات بانكي در آن با استفاده از محيط هاي الكترونيكي صورت مي گيرد.به عبارت ديگربانکداری الکترونیکی استفاده از فناوری های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی است و نیازی به حضور فیزیکی مشتری در شعبه نیست. تاريخچه بانكداري الكترونيكي: اين‌گونه فعاليت بانكي از سال 1991 و با همه‌گير شدن اينترنت در تمامي دنيا رواج پيدا كرده و گفته مي‌شود اگر در جامعه‌‌اي بانكداري الكترونيكي شكل بگيرد، بنابراين بايد به رونق تجارت ‌الكترونيكي نيز اميد بست، چون بانكداري الكترونيكی خود پيش‌نيازي براي ورود به دنياي پررمز و راز تجارت الكترونيكي است.
روش هاي بانكداري :
بانکداري اينترنتي :بانکداري اينترنتي شيوه اي است که معمولاً بوسيله يک رايانه شخصي که از طريق اينترنت به وب سايت بانک متصل مي شود صورت مي گيرد. به عنوان نمونه مشتري در خانه به وسيله يک مودم ،يک خط تلفن( يا ساير روش هاي مخابراتي اتصال) و يک سرويس دهنده خدمات اينترنتي به وب سايت بانک مورد نظر خود دسترسي پيدا مي کند. بانکداري اينترنتي همچنين مبتني بر فناوري بي سيم از طريق دستيارهاي ديجيتال شخصي يا تلفن هاي همراه باشد.
بانکداري الکترونيکي : بانکداري الکترونيکي که شامل استفاده از دستگاه هاي خودپرداز ، تلفن يا کارت هاي پيش پرداخت يا بدهي مختلف است. کارت هاي بدهي همانند کارت هاي اعتباري به نظر مي رسند اما برخلاف آنها، استفاده از يک کارت بدهي باعث تمام شدن موجودي حساب بانکي شما خواهد شد. 5 خدمات بانكداري الكترونيك: بانکداری الکترونیک شامل سیستم‌هایی است که مشتریان موسسات مالی را قادر می سازد تا در سه سطح از خدمات و سرویس های بانکی استفاده کنند:
الف ـ اطلاع رسانی: این سطح ابتدایی ترین سطح بانکداری اینترنتی است. بانک اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را از طریق شبکه های عمومی یا خصوصی معرفی می کند.

ب ـ ارتباطات: این سطح از بانکداری اینترنتی امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری را فراهم می آورد. ریسک این سطح در بانکداری الکترونیک بیشتر از شیوه سنتی است و کنترلهای مناسبی را برای عدم دسترسی به شبکه اینترنت بانک و سیستم های رایانه ای نیاز دارد.

ج ـ تراکنش: این سیستم متناسب با نوع اطلاعات و ارتباطات خود از بالاترین سطح ریسک برخوردار است و با یک سیستم امنیتی کنترل شده قادر است، صدور چک، انتقال وجه و افتتاح حساب را انجام دهد. 6 شاخه هاي بانكداري الكترونيك : انواع مختلف بانکداری الکترونیک عبا